KunstWerkt, jawel !

Het was genieten. Alweer. Een beetje meer thuiskomen, telkens ik me onderdompel in die wereld van het ontwerpen, creëren, dromen waarmaken....
1 december, Hasselt, Z33 : Een dag vol inspiratie, fijne mensen, bommen informatie.
KUNSTWERKT organiseerde een dag voor startende creatievelingen en ontwerpers : DESIGNED BY: ME !, met workshops en lezingen van onder andere ontwerper Bram Boo (boeiend en herkenbaar, dat geluksgevoel uit de kindertijd en waar het een mens brengen kan), freelance journalist Christophe De Schauvre (Design en de media:  planning en research...doen doen doen!) , online beest Ellen Eurlings, online communicatie medewerkster bij Z33 (hoe promoot je je werk via online media...jaja, ik moet dringend wat bijschaven en bijwerken)...Voor gebruikskeramiek (mijn winkel dus) kon je op opbouwende feedback van Dik Scheepers rekenen, een hart onder de riem.
Een leuke afsluiter voor deze boeiende dagtocht, was de ruilbeurs, waar ik 2 mooie souvenirs aan overhield.
"Souvenir" : een voorwerp dat een herinnering oproept. Een herinnering van voldoening en klein geluk, zou ik zeggen.
Goe bezig ? Ja, goe bezig !

ilona van den bergh

Reacties