fOtOshOOt at hOme

Het eerste sprietje zon, waardoor het huis uitbundig in het licht baadde, deed mijn vingers gretig kriebelen om mijn gloednieuwe fototoestel uit te testen. Bovendien kon ik voor mijn nieuwe site www.ilonavandenbergh.be, wel wat nieuw fotomateriaal gebruiken. En : I LOOOOOVE fotootjes maken !
Ah ja, vanaf nu kan je alle informatie over mijn keramische bezigheden volgen en terugvinden op de nieuwe site.
Vanzelfsprekend blijft www.kleinood.be functioneren als mijn blog, waar je al mijn kronkels in woord en beeld kan volgen. En uiteraard wordt hier ook al het nieuws over mijn ‘klei-ontwikkelingen’ up-to-date gemeld ! 
Hier enkele resultaten van deze vruchtbare en deugddoende dag. Volg de link voor meer foto's ! 


ilona van den bergh

ilona van den bergh

ilona van den bergh

ilona van den bergh

Reacties