MOON en de wereld

Ik creëerde MOON en toen stuurde ik maar eens een dossiertje naar DEZEEN. Ik dacht : een neen heb je, een ja kun je krijgen. En nog geen week later werd er, buiten al mijn verwachtingen, een mooi artikel gepubliceerd. En wat bracht dat niet allemaal teweeg ! Als een domino-effect gaat MOON nu wereldwijd over het internet. Brazilië, China, Spanje, Portugal, Verenigd Koninkrijk, Australië...
Van dat continent aan de andere kant kreeg ik vandaag een mooie mail met een verwijzing naar het artikel dat ze over me schreven. Ik las en wist dat ze me daar helemaal begrepen hebben. ZO DEUGDDOEND allemaal !
Ik wil het artikel dat de twee dames van DETAIL COLLECTIVE schreven dan ook graag met jullie delen:

Ilona Van den Bergh is a Belgian ceramicist who aims to imbue her work with 'an atmosphere of serenity'.   The result is a beautiful collection of work that we can't wait to show you...


MOON, ceramics by ilona van den bergh
MOON, my love

Reacties